בניית אתרים
   דף הבית    מזמורי הכהנת    ☺ ניווט מהיר באתר ☺    מערכת האתר     אָבֵרָה מָנְגיסְטוֹ
פורום אתיופים ברשת
æ²³æ
 

•פורום אתיופים ברשת•
[חזרה לפורום]  
מחבר הודעה
[תומר_77]
  נערות מהקהילה ובני מעוטין (אבל לא רק...)   23/12/2009 12:56 

הצטרף בתאריך :
24/05/2007 01:16
  התגובה היא כמובן לבחור שפתח בפורום ווינט אשכול שבכותרתו רשם על זונה אתיופית .     ראשית -המילים המנחות  מעידה על לבניניו השונים  כבר פוסלת את קיום סיפור זה: שהרי דבר שמעיד על , לעולם בחזקת ספק אלא אם כן יודע על משהו בוודאות.   1.הבדווים לעולם לא ישמעו אום כול תום אם ירצו לכבוש לב נערה אלא רגייטון ראגמאפיין היפ הופ אר אנ בי וכו" 2.אסור לציין את העיר של הנערה (בדרך כלל מציינים אזור על מנת לא לפגוע ) - כרגע כל נערות יבנה הלומדות בצפון הארץ בפינימיה הן בחזקת "חשודות" 3.איך יודע הרשם שהטורפים הם "קשיי יום" הרי מעולם לא שוחח איתם (אה כן , הרכב העיד על כך). יש גם כמובן טעויות כתיב כגון מוכניות במקום מכוניות  - טוב בעיתון יש עורך .   למעשה הסיפור  הזה ריאלסטי  , אך מעולם לא התקיים - הרי כולם יכולים לבדות סיפור על אחד מבני הפלאשמורה שקילל אתיופי יהודי שחבש על ראשו כיפה , ותכף הראשון נכנס לכנסייה והצטלב והופ אחר כך לביטוח הלאומי לעוד מרשרשין .   לדעתי - הכתב נענה בשלילה בזנטית לשרבט את התיאורים החסרי שחר הללו , לכן הוא כתב זאת בפורום ווינט . זאת ניתן להסיק כאשר טען לא פעם שירשום כל העולה על רוחו ללא דין לאף אדם וכי האמת תשמע (הפעם נכשל ) . שנית ראוי שאדם שעיסוקו זה הכתיבה שיתעלה מהרדידות ,חשוב לקרוא ספרים ולהתעדכן בנושאים שכותבים עליהם .   להתעדכן לדוגמא : אכתוב רק ברמיזה שיש תעשיה מחתרתית באותו התחום  שמתהווה לה של נערות בנות הקהילה , מי שמפעיל את " התעשיה " הזו הן לא אחרות מבנות הקהילה בעצמן שלרוב הן חברות של הבנות שהן מפעילות - נושא זה בטיפול רציני מאוד - ואני בטוח שהברנש הזה איננו מעודכן , וטוב שכך . הנושא בטיפול - באופן מפתיע לא על ידי בני הקהילה אלא על ידי גורמים הקשורים לנערות במערכת החינוך (פנימיות) ובכלל יש סצינות מחתרתיות רבות אצל בני הנוער מהקהילה , עם עולם מושגים וערכים שונה בתכלית ממה שחלקנו הבוגר לא מכיר.    הנושא הזה (של בנות במצוקה) לא מזיז לאף אחד מהאירגונים - תמיד כואב להם , זה תמיד עצוב , איך הנוער התקלקל ... אבל הם לא נוקפים אצבע - אף אחד לא עושה באמת משהו טוטאלי לרוב הם (הארגונים) עוסקים בזה בכדי שילדות אחרות לא יתדרדרו (הם בדרך כלל מאתרים כאלה שאין סיכוי שיתרדרו , על מנת לומר ביום מן הימים "הצלנו אותם " תתרמו עוד כסף - כמו כל עמותה שרלטנית אחרת ) לעולם הם אינם מצילים את מי שבתוך התעשייה - כולם רוצים לעשות את זה , אך זה ידרוש מהם מאמץ רב ואולי גם כישלון לכן זה איננו שווה את המאמץ שלהם - למרות שלמעשה זה כל המהות של קיומם כעמותות ואירגונים.     



http://blacklist.Col.li
   
[הבשה]
  למי הכוונה ?   24/08/2008 15:20 

הצטרף בתאריך :
02/09/2007 20:32



   
[Nadav33]
  לקוח ערבי   24/08/2008 18:53 

הצטרף בתאריך :
31/10/2006 20:36
הלקוח של הנערה- לפי התיאור הציורי בפוסט הוא ערבי.
מילא זונה, אבל שוכבת עם ערבים ?! שיא הביזיון... (בסרקסטיות, כמובן)
האם מצבה של הנערה היה טוב יותר אילו הלקוח היה ממוצא אשכנזי פעיל במפלגת קדימה ?
עבודה בזנות היא לא רק עבודה היא בעיקר מצב נפשי. ועובדת בזנות במצב רע בלי שום קשר למוצא הלקוח.
למה הכותב בתעקש לתאר את מוצא הלקוח? האם בעיני הכותב זה משמעותי?
 
 
קראתי פעם שהזנות היא סימפטום לבעיה שקימת אצל קורבנות החברה. ישנם מחקרים איך נשים הגיעו לזנות ונמצא שלרוב זה מקרים של התעללות (לרוב מינית) בילדות, בריחה מהבית בילדות על רקע יחסים מעורערים, ועוד.... אם זה כך- אז צריך לטפל בבעיה ופחות בסימפטום.    



   
[Nadav33]
  ניסיון לחקיקה חדשה- הלקוחות יורשעו   25/08/2008 14:32 

הצטרף בתאריך :
31/10/2006 20:36
יש בימים אלה ניסיון לחקיקה חדשה שעליה יורשעו לקוחות הזונות או תעשיית המין.
מה דעתכן ? דעתכם?
 
 



   
[הילהציפמן]
  אני מסכימה בהחלט.   27/08/2008 23:55 

הצטרף בתאריך :
18/04/2008 00:12
אגב נדב אני "אתיופית מבפנים" מווינט


   
[Nadav33]
  תרשי לי להקשות בשאלה.   28/08/2008 00:27 

הצטרף בתאריך :
31/10/2006 20:36
אמרת "אני מסכימה בהחלט" ולא פרשת מדוע.
תרשי (וגם תרשו לי) לתת טענה כנגד....
 
 
החוק הזה יוצא מתוך נקודת הנחה שלאישה שעובדת בזנות אין זכות בחירה חופשית בשום מצב.
ולכן, גם אם היא בוחרת בזאת מבחירה חופשית אז זה נחשב לאונס.
לפי התפיסה הזאת האישה שבוחרת בזנות היא לעולם לא הבעלים של גופה. ולא יהיה לה זכות להפיק הכנסה מגופה.  
וזה בניגוד לתפיסה הפמיניטית שחושבת שהאישה היא הבעלים של גופה, תמיד.
 
תרשו לי לשאול שאלה מטריסה: אם לאישה יש זכות להגיד "לא"  אז מדוע שלא יהיה לה את הזכות להגיד "100 שקל"?
 
 
 
אישית, אני בעד מיסוד הזנות. אני מניח ששום חוק לא יעלים את המקצוע הישן נושן הזה. אז, עדיף לעשות זאת בפיקוח משטרתי.  



   
[udalit44]
  נדב33- מה הקשר?   24/12/2009 07:14 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17

אין קשר בין פמיניזים לזנות.
החוק הזה נועד להגן על נשים שנפלו לסחר בזנות, ולכל משתפי הפעולה של הסרסורים בעצם השתתפותם כלקוחות העסק הבלתי חוקי הזה.

אני רואה בענישה של לקוחות הזנות כלגיטימית.
דוגמאת סוחר סמים המשמש כסרסור, המפעיל קטינים או בגירים בסחר בסמים(הוא בדרך לל מפיל אותם לסם בכדי שיוכל לסחוט את העסקתם תמורת סמים או כספי סמים), הלקוחות שקונים סמים הם גם משתפי פעולה, שלא נדבר על פורעי חוק!
 כך שחוק זה נאה וגם יאה.
על אף הוותק המכובד שיש לתעשיית הזנות, מעטים הם העוסקות בכך, שחושבות שעסק זה לגיטימי, או שחלמו עליו בילדותן.
רובם עסקות בזה באין ברירה, נאנסות לסיטואציה תרתי משמע, ומייחלות לצאת מכך.
כפי שציינת, אלו תוצרים של משקעים עקב פגיעה כזו או אחרת(ולא רק), של קורבנות החיים, שהזכרת קודם לכן.
על כן, אינני מבינה את הקישור לפמיניזים. רק מי שיש לו אינטרס בקיום התעשייה הזו, ימצא טיעון קלוש, ולא קשור, כמו זה.
באשר להמשך טיעונך על הזכות לעשות בגופי מה שאני רוצה-אזי גם מותר גם להשתמש בסמים ואף להתאבד.
אני מנסה לשוות בדימיוני אותך מעלה טיעון זה, לבנותיך." בנותיי,אני אבא ליברלי, המאמין בחירות האישית שלכן. אני מאמין בזכות שלכן, לדחוף סמים לגופכן, אני אישית נגד סמים(מה לעשות נולדתי בתקופה אחרת), אבל כמו שיש לכן זכות מלאה להשתמש בסמים, אזי יש לכן גם זכות מלאה, לממן את הסמים ע"י זנות, כיוון שאני לא אממן לכם אותם(הרי אני עצמי נגד סמים, אבל זו זכותכן), לכן אם תתחרטו על מעשיכם אתם מוזמנות להתאבד!כי גם לי יש את הזכות להוקיע איתכן מהמשפחה" 
 אממממממ איך זה ישמע?! אח'לה חירות?
 
וברצינות-תומר77 יש קישור לכתבה?



   
[Nadav33]
  הי יודלית   24/12/2009 19:36 

הצטרף בתאריך :
31/10/2006 20:36
מצורף הלינק http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-869-18094-24669142,00.html   יש בשרשור 2 נושאים שונים: א. מה שכתב אדנו אבבה- על הזונה האתיופית. ב. מה שהוספתי לגבי הצעת החוק "הכאילו-פמיניסטית" לגבי הענשת לקוחות התעשיה.   לגבי חלק ב' יש לי דעה, (שלדעתי) מעניינת שהייתי רוצה להציג אותה. אבל, אם נכנס לזה לא אשמע ממך על מה שכתב דני. ודווקא הייתי רוצה שתקראי את מה שכתב דני ואם תרצי אז תביעי את דעתך: הן מבינת תוכן הכתבה, הן מבחינת מטרתה, הן מההיבט האומנותי- הרי התיאורים שלו ממש ציוריים, אפילו אפשר לומר תיאורים וידיאויים...דעתך מעניינת, כך שאשמח אם תרצי לענות.  


   
[udalit44]
  נדב 33 חלק א'   26/05/2010 16:05 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17
אדינו או אדנה ומי שלא יהיה, הכל כבר נאמר ונכתב, אני רק רוצה לומר שיש מקום לכתיבה מהסוג שלך, אתה מוזמן להצטרף לחבר'ה ה'יוצרים' באתר הבית של ההוזים והחולמים 'ביתא ישראל'. זה אף המקום שנותנים דרור ל'כתבים מעולים' מסוג זה. כתבים על בקבוק בירה וקפה(טוב אני מקווה שהם לא משתמשים, בכדי להזות).
הנושא הוא נכון, וכאוב, ניתן היה להגיש אותו ללא הסווי קולד סימוכים דימיונים(כתיבה יצירתית אפשר לשלוח לבימת קדם- הם גם עושים הגהה).

אני מקווה בשביל אדינו הכתב, שזה אכן לא הוא.
במידה ומישהו משתמש בשמו בכדי לקדם את הוויכח הלא קשור שנפתח שם, אני ממליצה לו לפנות לערכאות ולטפל בזה משפטית.

השירשוים שיצאו מהקשרם ומכלל שליטה, הפכו לאישו המרכזי ולא הנושא עצמו.
תייחסות לשירשורים:
אמרתי כבר לעיל, מטופש, מציג את הכותב כטיפשי עוד יותר מכתיבתו הראשונית.
לנושא עצמו:
הנושא הוא כאוב כפי שציינתי ליעל, אני יודעת כאישה קשה לי להסתובב ברחוב בלי לשמוע הערות מטרידות.
יש מקומות בארץ, שאזרחים  מעירים אף הערות גסות ומעליבות כלפי בנות העדה, בעיקר בני המיעוטים.
העובדה שבשל התופעה, של זנות תמורת ממון או הטבות מסוג זה או אחר, גורמות לי כאישה אתיופית למבוכה ברחוב ואף לסיכון.
היא הגורם שכעדה אנחנו חייבים לטפל בבעיה- מה עושים זו השאלה האמיתית.



   
[udalit44]
  נדב 33 חלק ב'   27/12/2009 22:36 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17

כמובן, כדי לפתור את הבעיה עלינו להכיר בגורמי הבעיה. על גורמי הבעיה אפשר להסתכל מכל מיני היבטים, אני אנסה למנות כמה מהם כאן.

א. בני נוער בסיכון- נפילה לסמים, זנות, שטטות, העדרות מלימודים,אלכוהול וכו'- בני נוער אלו אמורים היו להיות מטופלים ע"י הארגונים הרבים שקמים עם כל עלות השחר ומגלגלים כספים על ימין ועל שמאל. קיומה של התופעה הימשכותה ואף התגברותה מעידים על חוסר עבודה בארגונים רבים אלו.

ב.דור הMTV מתרני, הן בסמים, באלכוהול ובכל הכרוח בכך להשגתו כולל זנות ומתרנות מינית, המבלבלת את הנוער בהבחנה בן הרצוי למצוי.

ג. תחושה של מרמור בבני הנוער- אשר לא רואים את עתידם בארץ וחשים גזענות ומרמור אל מול הישראלי הדוחה את כניסתם לחברה. מנפצת את אשליית החלום העתידי ונותנת תחושה  של "אין מה להפסיד".

ד. נערי/ות פנימיה- עצם "שליחה" הגורפת למוסדות פנימיתיים של מרבית בני העדה בעיקרשל העולים גורמת לכמה בעיות עקיפות וישירות המעודדות תופעות אלו ואחרות.

1. הפנימיות הן מוסדות שברובן- האוכלוסיה מאופיינת כאוכלוסיית בני נוער 'בסיכון' או ילדים מבית הרוס. את בני העדה שולחים לשם בשל היותם עולים או בטיעון של מצב סוציו-אוקונומי המאפיין כמעט את כל בני העדה. במקום לסייע לאותם הורים עם אותם כספים לשלוח את ילדיהם ללמודים אקסטרנים.

2. שהייה בפנימיות גורמת להסתודדות של בני הנוער עם נוער השוליים של החברה הישראלית.

3. שהייה בפנימיות- הגעה פעם בשבועיים מורידה מסמכות ההורים וחינוכם את ילדהם. תופעת המרד  המאפיינית גלאים אלו, מקבלת דרור באי המצאותם של גורם מגבילי/מפקח.

4. שהייה בפנימיות- מחייבת את בני הנוער להתמודד מול שיקולים כלכליים בעודם צעירים. הם נמצאים בארץ נוורלנד של בני נוער והשפעות בני הנוער חזקות יותר מתמיד ואף שבעתיים בפנימיות. על כן, הרצונות להיות "אין" ולא "אוט", גורמת להם להשיג בכל מחיר את אותם מוצרים המקובלים אצל בני הנוער. באין עיין משגחת הם פונים לאלטרנטיביות לא נורמטיביות להשגתם: גנבות, זנות, סחר בסמים וכו'. 

ה.בעיות בבית- בעיות כלכליות, בעיות בקשר המשפחתי הורים שלא מתקשרים עם ילדיהם לא יודעים על עסוקם של ילדיהם,קל וחומר לא יכולים לסייע להם בבעיותיהם.

ו.1. חוסר תפקוד ההורים- ההורים שלרוב שפת המקום, העברית, אינה שגורה בפיהם, מאבדים את הסמכות ההורית מול הילד, ולמעשה הם נשענים עליו, בהתמודדות מול הגורמים המוסדיים. הנער מרגיש עליונות על ההורה, אשר לא מספק את 'הסחורה' הנדרשת.

אני רוצה שתבין, בגיל הזה, אומנם הילד מורד בכל כוחו יותר מכל תקופה אחרת בילדותו, אך הוא משווע לסמכות ולגבולות. הוא צריך את זה להתפתחותו. ואם ההורה לא מספק את הגבולות, המסגרת, הילד מבולבל, ולא יודע מה נכון ומה לא נכון, הוא למעשה מתנסה בעצמו, ועובד על שיטת הניסוי והטעייה, ובשיטה הזו הוא רץ אל מול כל הבא ליד. מה שנוח וקל ומה שנגיש.

 כמובן, שגם תחום זה מאוגן, בתורת הארגונים העוסקים בקהילה בצורת'גישור' שתפקידה לגשר בין העולם החינוכי של הילד/ה הנער/ה  לבין הוריו, בכדי שמעורבותם של ההורים בחינוכו ובהווי היומיומי של בנם/בתם יגדל. וכפי שאתה רואה ארגונים אלו על אף, הצהרתם לא מצליחים לטפל בבעיה זו.

2. ההורים הולכים לרעות בשדה הערבים- ואומר הם סוחרים עימם(רכישת בירה, כיבשה, פרה, עגל וכל העדר) כך שהם אחראים להכנסתם של הערבים לקהילתנו. הם לא זרים לנו ולבני הנוער ואף אנחנו לא זרים להם. ואם בכך עסקינן, זה מביא אותי לנקו' הבאה.

 




   
[udalit44]
  נדב 33 חלק ג'   27/12/2009 22:45 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17

ז.  המועדונים- בעלי המועדונים של בני העדה מעסקים דורמנים ערביים,עוד לפני שיצא חוק הסילקציה הערבים הם אוכלוסייה קבועה במעדונים אלו(כי הם לא מוכנסים לשום מעדון ישראלי אחר). וכיצד זה פוגע ? אתה וודאי תוהה.

בעלי אותם מועדונים אף לא עושים סילקציה לבנות, הם מכניסים בנות קטינות למועדונים בכדי שהנ"ל יימשכו את הגברים פנימה ואף ישדלו אותם בקניית שתייה. אותן בנות אף לא משלמות כניסה לרוב, הן מגיעות מהפנמיות או לאו, בטרמפ, כניסה הם לא משלמות ונותר רק לממן את הסיגריות, והשתייה. ואיך הם עושות זאת. כיוון שהאתיופי קמצן, בא הערבי הלארג' ומציע את כל זה ועוד כולל טרמפ הביתה, בסוף הערב הוא מבקש מספר טלפון, ולנערה לא מתאים לסרב אז היא נותנת שם בדוי בפעם הראשונה. פעם שנייה המס' כבר אמיתי, כי הוא כנראה יפגוש אותה באותו מקום.

הדורמנים הערבים מהווים בעיה אף הם-ומדוע? ראשית, אם יש דורמנים ערביים אז כיצד תמנע כניסה של ערבים אחרים למועדון.

 דבר שני, הדורמן הערבי מקבל אישור להוציא את התסכול על  האתיופים- את הגברים הוא מכה עד חרומא, ואם יצא לך לראות לפעמים, הם אף מתגרים בהם(בני העדה ללא כל סיבה מוצדקת), לפעמים קם גם הגולם על יצרו, ומתהפך גם על בעל הבית עצמו שהופך למקבל חסות של הדורמן הערבי. בכל אופן הם משתלחים בבני הנוער ובאי המעדון האתיופים ואף בנערותיהם. מצטיירת בראשם תמונה עקומה ואולי מציאות עגומה, שהאתיופי הוא פראייר, הם נמצאים במועדון ורואים את הנערות האתיופיות מדי ערב, והן הופכות לזמינות עבורם, מעצם היותם נוכחים באותו מקום. האתיופיות רוקדות ריקודי MTV  שהם אם יורשה לי לומר ארוטיים למי שרואה את אישתו ברעלה 24 שעות, וזה מפתה!(את זה גם שמעתי מדורמן רוסי שיוצא עם אתיופית,הריקוד לא הרעלה).

ח.1. שכנות עם ערבים- האתיופים מאוכלסים בערים ושכונות מעורבות. אגב קוברה4 הציע לטפל בנושא זה באגרסיביות ואלימות, נראה לי שהוא דיבר על להכות בהם, ובכן, אימצו את הרעיון הזה ברחובות, התוצאות היו הרות גורל, לבני הקהילה, היום הם מפחדים (גם הנשים גם הגברים גם הצעירים וגם הצעירות) להסתובב ברחוב. להפך זה דירבן את הערבים לאלימות יותר חריפה ואף החליטו להוסיף לרשימת האסונות גם מעשי שוד והרס ניפוץ שמשות של כלי רכב.

2. כניסתם של הבדוואים לתחומי העיר בערים הדרומיות והצפוניות- לפני כעשור או יותר החלו הבדווים להבקיע אדמותיהם ולעתיק את מגוריהם לפנים הערים השכנות היהודיות.

ט.נקמת הערבים ביהודים- כידוע אף ערבי לא יוצא עם יהודיה, טוב מעטה מעטים אולי 0.000001% יוצא עם יהודיות עם כוונות למערכת יחסים.

י.תפיסתם של הערבים כי היהודיות הן זולות, שכן המתרנות המינית אלכוהול סמים הם גבוהות יותר מבאוכלוסייתם.

כ. בשנים האחרונות אנחנו גם זוכים לייצוג של נשים מבוגרות  נשואות מבני העדה ההולכות אחרי העדר הנערי " ובורחות" להן עם בדוואים.

תופעה זו מתקיימת בעיקר אצל הלא יהודיות בקהילה, שבשבילן אין הרבה הבדל- הרי הם באו בשביל הכסף, ומי שמציע יותר כסף הוא הבעלים, תרתי משמע.

כא. המשכותה של התופעה וגדילתה- הופכת אותה לכמעט לגיטמית, שכן, הנערות לא חלוצות ויש כבר דריסת רגל בתחום, הופכת אותה לפחות נוראית עבורן. בשביל הבדוואים, התופעה פורסת כנפיים מדרום הארץ והצפון עד למרכז.

התופעה פוגשת אותנו כל בנות העדה ברחוב, גם מי קשורה לכך ולא חשבה על כך מעולם , מרגישה תחושת נחיתות כאשר פונים אליה כאל זולה ברחוב. אני אישית ניתקלת בלא אחת מהערות אלו, ואף נתקלתי בתיגרה מול בדוואים שעלו את חמת זעמי וקיבלו בתמורה אצבע משולשת, בתמורה ראיתי כוכבים אין סוף.

השאלה נשאלת, ונשאלה אף בשרשורים בפורום המדובר, האם צריך לפרסם את התופעה לשם הפיכתה לשייח ציבורי, שתביא לפיתרונה?

 




   
[udalit44]
  נדב 33 חלק אחרון   27/12/2009 23:04 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17

 אני אשיב על כך ע"י דוגמא חיה שלי, שניתקלתי בה עם אשפוזי לקראת הלידה בבית חולים מסויים בארץ. לבית החולים הגעתי עם דימומים וצירים מוקדמים בחודש שביעי להריוני, המצב היה קריטי ונערכנו ללידה מוקדמת. כחלק מהתהליך, הגיע המרדים שתפקידו להסביר בזריזות(לאור המצב) את התהליך השלכותיו ו וכו' והחתמתי על האפידורל. הרופא שבין היתר שאל לפרטיי האישיים לצורך מילוי הטופס, גילה שאני גרתי(דאז) בעיר דרומית מסויימת. הוא בתגובה הגיב ".... ככה זה שמתחתנים עם בני דודים" אני לתומי שלא היבנתי את כוונתיו(שכן, בן זוגי הוא בן העדה כמוני) השבתי כשאני בצירים עד אימה " אנחנו לא בני דודים, אצלנו שומרים 7 דורות" הוא נבהל מדבריו ואמר אני מתנצל חשבתי בגלל שאת גרה ב????? אז בעלך הוא ערבי" אתם רק יכולים לשער איך הרגשתי, ואת תגובתי שמרתי לאחר לידה.

משמע- כתבה בנושא לא רק שלא תטפל בבעיה היא אף תיצור סטראוטיפים מטעים על מי שלא נוהג כך, ותפגע בבני הנוער שלא נוהגים כך. האמינו לי יש לבני הנוער הנ"ל הרבה דימויים וסטריאוטיפים שהם צרכים לנפץ, אין צורך להוסיף על קשייהם. 
 
מה עושים?
מה עושים?
אני ממליצה בחום לארגונים המטפלים בבעיות אלו לספק תוצאות שאם לא כן, הבעיה תתדפק על דלתות בתיכם. שהרי כל בני הנוער בסופו של יום נפגשים בתחנה המרכזית ומבלים באותם מקומות בילוי.
 להורים אני ממליצה, לחדול מהתנומה ולקחת את המושכות לידיכם, אתם יצרתם אותם והבאתם אותם לעולם. על פי חוק לפחות הם בסמכותכם עד גיל 18. אז תפסיקו להתייחס אליהם כילדי המשטר הקומוניסטי,ולהתבכיין על מר גורלכם.אנחנו מזמן בישראל ואפילו אתיופיה הפכה לדמוקרטית.
 לכל שאר האוכלוסיה, עוברי האורח מבני העדה אני אומרת הפסיקו להיות מצצנים או אדישים או רכלנים, גלו יוזמה בריאה! בראותם תופעה הזו,אל תרוצו לספר לחבר'ה אלא נסו למנוע אותה כאילו היה מדובר ילדכם/בנותיכם, אחכם/אחיותכם, כי אולי יום יבוא ומדהו שאתם מכירים יפול לצרה הזו.



   
[Nadav33]
  זנות, ערבים, קטינות וחוסר ישראליות   28/12/2009 00:32 

הצטרף בתאריך :
31/10/2006 20:36
הכתיבה היא של דני אדנו אבבה. והמוסלמי, בביתו לא רואה את אשתו עם רעלה. הצניעות היא כשיוצאים מהבית, לא בחדר השינה.
נכנסת חזק לנושא וחיברת מספר דברים ביחד. וכדאי להפריד לכמה נושאים:
זנות, קטינות שיוצאות עם ערבים, מבוגרות שיוצאות עם ערבים.
1. בקשר לזנות. יש תופעת זנות בכל העדות ולרוב לזנות מגיעים מתוך מצוקות קשות שנוצרו קודם. זה היה תמיד בכל השנים, זה הצד הלא-מואר של האנושות אבל הוא קיים והוא יהיה קיים. הנושא הזה מאוד מעסיק את דני אבבה והוא גם אצלו מתקשר לערבים...אני חושב שצריך להסתכל על דברים בפרופורציה. יש זונות אתיופיות אבל מעטות יחסית לעליה המקבילה ולשאר עדות. ואם יש זונה אתיופית, אז למרות שזה עצוב וקשה...זה מראה על "נורמליות יחסית" – אם יש מצוקה, אז זה מוביל לזנות. ירידה לזנות נעשית מחוסר ברירה, זה מצב נפשי, זה לא מתירנות.
אגב, לפני כמה שנים קרובת משפחה שעוסקת בטיפול בעדה סיפרה שבעיר במרכז הארץ מצאו ילדה בת 15 "שנתמכה על ידי גבר מבוגר" והמבוגר לא היה ערבי. יש גם יהודים כאלה.- אגב, זה מקרה חריג ומזעזע שלא היה ידוע עד כה. אז לא לקפוץ.
2. בחורות שיוצאות עם ערבים- כשהאשה מבוגרת, עצמאית וברשות עצמה. כמו הסיפור המפורסם על הגרושה בת ה-36 שיוצאת עם בדווי, קודם כל היא אחראית על עצמה. אלוהים העניק לנו את הבחירה. אפילו, את הזכות להתאבד הוא העניק לנו.
3. קטינות שיוצאות עם ערבים- חמור ולא חוקי, בגלל הגיל. אגב, גם אתיופים שמייבאים נערות מאתיופיה לכאן זה אותו גועל. להזמין משטרה, להילחם, לעבור עיר, לא לוותר. אותו סיפור גם אם הילדה יוצאת עם מבוגר יהודי.
ומשהו קצר על החברה הישראלית. חשוב להזכיר את מיקה דבבה ז"ל הי"ד מרובע השופטים בקריית גת. המקרה קרה למעשה, די בסמוך למקרה הרצח של מעיין ספיר ז"ל.את מעיין ספיר כולם מכירים, העיתונות לא הפסיקה לכתוב עליה. ואילו על מיקה דבבה ז"ל לא כתבו כלום. למרות שהרצח שלה היה מזעזע לא פחות ועם מאפיינים כנראה דומים. אני טוען שלא כתבו עליה, כי העיתונאים לא הרגישו שייכות וקשר. לא הרגישו שמדובר בישראלית . וזה הכי מוביל לקשרים המסוכנים של הקטינות.



   
[udalit44]
  לנדב- לא, לא בילבלתי ולא היתבלבלתי!   28/12/2009 23:16 

הצטרף בתאריך :
13/07/2009 01:17
פניתי לנושא ואני מצטטת את דבריי "העובדה שבשל התופעה, של זנות תמורת ממון או הטבות מסוג זה או אחר, גורמות לי כאישה אתיופית למבוכה ברחוב ואף לסיכון.היא הגורם שכעדה אנחנו חייבים לטפל בבעיה."
ראשית,אתה כבר יודע, שאני יהודיה מאמינה, מבחינתי, זנות ו'יציאה' עם ערבים שניהם טאבו.
הראשון מטעמי מוסר השני מטעמי התבוללות. בהמשך, אסביר גם את הסמיכות.
דבר נוסף, באומרי זנות- אם שמת לב או לא, התייחסתי גם לזכרים.הכוונה היא לאותם זכרים היושבים בספסלים במרכז הארץ ומציעים שירותי מין לגברים, גם כאשר הם בעלי נטייה סטריאטית, בשל התמכרותם לסמים, או כהשלמת הכנסה בשל היותם הומלסים.
אני מוצאת את כל הבעיות קשורות אחת לשנייה ובאותה קטגוריה של הכותרת הכללית- זנות. גם אם מדובר בזכרים וגם אם בנקבות צעירים/ת או מבוגרים/ות.על כן פניתי לבעיה על כל גווניה וכן אצטט שוב את דבריי
"כדי לפתור את הבעיה עלינו להכיר בגורמי הבעיה. על גורמי הבעיה אפשר להסתכל מכל מיני היבטים, אני אנסה למנות כמה מהם כאן."
כיוון שאני כן, באה מתוך העדה, אף מכירה את העדה בארץ מחיתולייה עד עצם היום הזה. אני הייתי ועודני עדה, להתפתחויות הזנות, בקרב העדה.
אגב, באומרי זנות אני מתכוונת לא רק למי שמוסרת תעריפים בסוף היום, אלא גם למי שמעניקה מין מזדמן או חוזר על עצמו שלא במערכת יחסים ומוציאה חשבון בסוף ה"דייט" או מקבלת טובות הנאה מסוג זה או אחר תמורת שירותי המין. כולל, אותן נערות מהתוכנית 'עובדה' ,שנותנות שירותיהם לערבים בקניון (בדרום) תמורת פחית 'קוקה קולה' או מכנס 'דיזל' חדש.
הערה נוספת, כשדברתי על האתיופית המבוגרת, לא התכוונתי לבחורה שהתפרסמה באמצעי התקשורת. שוב בשל היותי בת העדה אני מכירה את השמועות והעובדות שלא עולות לכותרות, והן בעצם ראשוניות לתופעות שאתה מדבר עליה(לפחות בעשור שנים).עם ההיכרות שלי ועצם היותי יוצאת עיר מוכת תופעת ה'יציאה' עם ערבים, עצם היותי תלמידת פנימיה ובת העדה. כל אלה,מכנים לי ראייה רחבה יותר משלך.סליחה על הבוטות אבל זו המציאות, אני לא ניזונה אך ורק ממה שהעיתון מכתיב, או ממה שכן מספרים ל'מטפל'. גילי המופלג, ועצם היותי כאן, די שנים, מראשית העליות נתן לי את האופציה, לצערי הרב, לראות את התופעה מתחילתה, מניצניה ועד הפיכתה לזנות במלוא מובן המילה.
אחוזי הזנות, אומנם נמוכים ביחס לעדה המקבילה(אני מבינה שאתה מתכוון לעלייה מרוסיה), אבל הם לא מקור לגאווה. עצם הפיכתנו ל'נורמלים' אולי טבעית בעיינך.אבל לנו הקהילה, בהחלט לא.כיוון שתופעה זו לא מאפיינת את הקהילה שלנו ואף לצערי הרב המגמה עולה בעלייה חדה.
הכל מתחיל עם הסוו' קולד 'יציאה' עם ערבים (שתאמין לי זו לא 'יציאה', אלא זנות תמורת טובות הנאה ואני יודעת על מה אני מדברת).משם הסטיגמה על האתיופיות, שמביאה את כל הגברים המבוגרים(ישראלים) נותני החסות על הצעירות והקטינות תמורת שירותי מין(באופן מסודר).
יש מודעות רבות שעולות באתרים של אתיופים,בהם גברים ישראלים מבוגרים, מחפשים נשים אתיופיות צעירות ואף מכריזים באותה נשימה שהם גם מציעים סיבסוד- זה זנות! הרבה פעמים הם אף מציינים שהם נשואים.
אני רק העיר עוד הערה, אתה צודק שהמגמה היא מעבר לעדה, וזה גם אחד הגורמים לתופעה. אני חושבת שנגעתי בזה בקטגוריית הפנימיות, בהם הסביבה משפיעה. אגב גם מעבר מסביבה שמרנית לחילוניות כרוך בבלבול של הבנת המושג 'מתרנות מינית' שמביאה בסופו של דבר אף היא לזנות.
אני אסביר לפני שתתבלבל- בנות שבאות מסביבה חונקת ומגבילה שבו המין הוא טאבו, עוברות לצד החילוני ללא היכרות קודמת עימו חושבות, ש'ככה זה אצל החילונים' ופורקות כל עוול, למעשה הן מרשות לעצמן מה שלא מרשות החילוניות.
אני חושבת שלא היבנת נכונה- גורמי תופעת הזנות בקרב העדה, שונים במרכיבם הכללי מתופעת הזנות בכלל האוכלוסייה הישראלית.
אגב,הרעלה של המוסלמי-זו היתה הערה צינית.כמו שהחרדי היהודי זוכה לראות את אישתו כפי שלא תזכה אתה לראותה,אתה לעולם. כך גם המוסלמי!
אגב מכיוון שאני מכירה את העולם המוסלמי ערבי אני יודעת גם מה הן לובשות מתחת לג'לביות . ג'לביות אגב, רעלה זה הכיסוי לפנים.
הייתי מספרת לך, בדיחה שסיפרה לי חברה ערבייה בעניין הלבוש שמתחת, אבל יש חשש שזה יהפוך לנושא המרכזי.



   
[נגסתבגמבה]
  הפתרון לבעיה!!   06/06/2011 23:53 

הצטרף בתאריך :
30/03/2009 12:16
כדי שכל זה יפעל אנחנו צרכים וחייבים אותכם(קוראים יקרים)\ארגונים\עמותות\שמגלי\קסיים(הדרוג הוא בכוונה) ולהכיר בבעיה

1.הבדלי השפה- יש אפשרות לקבל שיעורים בעברת ע"י העירייה כמה פעמים בשבוע במועדון הקהילתי
2. הבדלי תרבות- ארגונים ועמותות יכולות לארגן מפגשי הסברה כאלה וכמובן שינסו לאמץ את זה
3.מקומות לימוד למינם - בפנימיה אנחנו במאה ה21 יש מה שניקרא טלפון,פלא',אינטרנט לדבר איתם ושיחות של היועצים עם התלמידות לגבי אנשים מבוגרים שנגשים אילהן ושזה לא חוקי ומזיק להן
4.לימוד,שיכון עם נוער בסיכון\שוליים-החינוך מהבית שהם ישפיעו על הצד השני ובכלל ברובם הם אלה דווקא שמשפיעים עליהם ללכת בדרך הנכונה
5.מועדונים- חברי'ה הם המכרים שלכם הרי הם אומרים לכם איפה הם יצאו ואתם תעשו חרם על אותו מועדון (וכמו שאני מכיר את העדה עם רכילות כזו בשניות אותו בעל מועדון יפתור את אותה בעיה)
6.מפגשים מהסוג השלילי(כל גבר אשר מבחינת אלימות\לאומני)- אפשר לפתור את זה 
א .הכוונה של אותן נערות ע"י בגרות יותר מהן
ב. לדבר על התופעה ולאן זה יכל להוביל לצערי ברוב המקרים זה נגמר אחרי התעללות וטראומה לכל החיים
ג.כל מני צ'ופרים למיניהם על ציונים והתנהגות גם לגיל הטיפש עשר(לכל המינים)
ד. לדבר אתם ברמה בסיסית של מבוגר מול מבוגר(לכל המינים)
ה.הכוונה לגבי העתיד ואיך להגיע לאן שהם רוצים(לכל המינים)
7. לזהות את התופעה ולנסות לבלום אותה ע"י הרשויות




חייך הכל לטובה
   
דף : 1     1 |    >>1

[חזרה לפורום]  
מנהלי האתר - ישראל אדנה יסמני, אדנה זואודו 


ישראלים ממוצא אתיופי| יהודי אתיופיה| ביתא ישראל| אתיופים| תרבות אתיופית| מוזיקה אתיופית| נשים אתיופיות| גברים אתיופים, היכרויות אתיופים| קומדיה אתיופית| היסטוריה אתיופית| זמרים אתיופים |
האתר נבנה במערכת 2all בניית אתרים